Med bomull i örat!

Hej! jag sitter här framför datan med bomull i örat! Gissa varför?
 Jo, för när jag var i Turkiet på semester så var det en massa smuts som kom in i mitt öra och höll på!
Det gjorde såklart ont och slutade med att jag knappast kunde äta något. (det gjorde ont att äta)
Jag fick ingen energi och kunde nästan inte gå heller.
Så väl tillbaka i Sverige går jag till doktorn där de först dammsuger örat och (det gjorde ont och kittlades) och sen stoppar de in en halvmeterlång smal bomullsgrej indränkt i
Alcolsprit!
Vi ska gå tillbaka imorgon för att ta ut den igen.
Det var hela historien!!!!!!


                                                             Ja, nu på onsdag börjar ju skolan igen!

Jag börjar sjätte klass och är äldst på skolan nu. Vi (jag o min klass) ska till stockholm på klassresa!

Det ser jag och mina vänner verkligen fram emot!!!   //Josse




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0