Ännu en dag i denna tråkiga värld

Jaa, idag har väl varit en sån där dag då man inte orkar göra någonting, inte kan somna på kvällen eller stiga upp på morgonen..!?!
Jag har iallafall känt mej trög hela dan ;-) Eller hela veckan..... Jaa, i torsdags var det iallafall KM ( kretsmästerskapen ) på Ekevalla i Eslöv. Jag var där och ungefär halva min klass. Man tävlar lixom i idrott :p. Jag
stöta kula! Mitt tidigare rekord ( som jag även kvala in på ) var 6,10 m. Det kanske låter lite men det är inte alltid så lätt att stöta ( inte kasta ) en tre-kilos kula! Jag var bland de sex bästa på 6,44 m och slutade därmed 3:a och fick ta hem en bronsmedalj som nu finns bland alla mina andra priser. Bättre gick det dock för min ena bästis Linnea som fick brons i höjd(hopp) och silver i 800 m (springa)..!!

Sen idag efter att jag till slut kommit upp var det skola........ Jaa, hela dan släpade sig fram samtidigt som jag var orolig för min kompis. Varför behöver dock inte nämnas här. ( väldigt privat )

Ja, efter skola var det tåg till Höör där jag såg på två kompisar som åkte konståkning!
Tänk er sitta i en ishall i nästan en timme!!!

Det var det och nu är det ju så att min data fattar nada och vill inte ladda upp bilder så därför kmr det inga :-(

Se ya
 <----- Men se där det gick ju!!! Bye // Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0