Länkar (vet ej om det funkar)

Hejhej!
Jag hade tänkt länka till lite hemsidor och sånt jag rekomenderar!

1. www.mugglarportalen.se En HP inspirerad hemsida där man pratar om allt mella himmel och jord för Harry Potter (OBS MEDLEMSFUNKTION)

2. www.youtube.se Ja, allt i allo musik, videos om det mesta!

3. www.moviestarplanet.se En online hemsida där man kan göra filmer, handla kläder till sin gubbe, artbooks mm (OBS MEDLEMSFUNKTION)

4. www.stardoll.se En hemsida för både tjejer och killar där man, chattar fixar i sina sviter, ordnar i albums och gör kollage mm!


Dagens To-do-list

11:50 Stänga av datan

13:00 Äta lite (troligtvis mammas pannakakor mums)

13:30 Se på Föräldrafällan med min syster

15:00 Slå in paket till två 10-åringar som fyller år

15:30 Åka till kalaset

16:00-18:00 Vara på kalaset

Sen vet jag inte mer, ska troligtvis ducha eller något sånt efter!

HejHej //Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0